Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Advanced
  • La indisciplina social e instr...
  • Cite this
  • Text this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
La indisciplina social e instruccional en adolescentes y universitarios: la influencia del género.

La indisciplina social e instruccional en adolescentes y universitarios: la influencia del género.

Bibliographic Details
Main Authors: Badía Martín, María del Mar, Cladellas Pros, Ramón, Gotzens Busquets, Concepción
Format: info:eu-repo/semantics/article
Language:Spanish / Castilian
Published: Universidad de Almería. 2012
Subjects:
Disciplina en el aula
Entornos instruccionales
Diferencias individuales
Género
Classroom discipline
Instructional environments
Individual differences
Gender
Online Access:http://hdl.handle.net/10835/1696
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i27.1523
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/1696
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i27.1523

Similar Items

  • A Comparative Study of the Seriousness Attributed to Disruptive Classroom Behaviors
    by: Gotzens Busquets, Concepción, et al.
    Published: (2012)
  • Práctica de actividad física, conducta prosocial y autoconcepto en adolescentes: conexiones en el escolar
    by: Martínez-Martínez, Francisco D., et al.
    Published: (2019)
  • Sources of self-efficacy of English language learners with individual differences
    by: Luangpipat, Nattaporn
    Published: (2018)
  • Estudio de los enfoques de aprendizaje en estudiantes de Magisterio y Psicopedagogía
    by: García Berbén, Ana Belén
    Published: (2012)
  • New university students' instructional preferences and how these relate to learning styles and motivational strategies
    by: García Ros, Rafael, et al.
    Published: (2011)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian
  • FAQs