Saltar al contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • Mediation effect of Locus of C...
  • Citar
  • Describir
  • Enviar este por Correo electrónico
  • Imprimir
  • Exportar Registro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enlace Permanente
Mediation effect of Locus of Control on the causal relationship between students' perceived teachers'  expectancy and self-esteeem.

Mediation effect of Locus of Control on the causal relationship between students' perceived teachers' expectancy and self-esteeem.

Detalles Bibliográficos
Autores principales: Prihadi, Kususanto, Hairul, Nizam I., Hazri, Jamil
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Lenguaje:English
Publicado: Universidad de Almería. 2012
Materias:
High-Performing students
Locus of control
Perceived teachers' expectancy
Self-Esteem
Symbolic interaction theory
Two-dimensional model of self-steem
Estudiantes de alto rendimiento
Locus de control
Autoestima
Teoría de la interacción simbólica
Modelo bidimensional de la autoestima
Esperanza de la percepción de los docentes
Acceso en línea:http://hdl.handle.net/10835/1697
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i27.1524
  • Existencias
  • Descripción
  • Ejemplares similares
  • Vista Equipo

Internet

http://hdl.handle.net/10835/1697
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i27.1524

Ejemplares similares

  • Examining the Relevance of Emotional Intelligence Within Educational Programs for the Gifted and Talented
    por: Bellamy, Al, et al.
    Publicado: (2012)
  • Students' self-esteem and their perception of teacher behavior: a study of between-class ability grouping.
    por: Prihadi, Kususanto, et al.
    Publicado: (2012)
  • Procastination and learned-helplessness among university students:the medication effect of internal locus of control
    por: Krihadi, Kususanto, et al.
    Publicado: (2019)
  • Autoestima y rendimiento académico en Educación Primaria
    por: Jiménez García, Estrella
    Publicado: (2023)
  • Individual Variables Involved in Perceived Pressure for Adolescent Drinking
    por: Pérez Fuentes, María Del Carmen, et al.
    Publicado: (2020)

Opciones de búsqueda

  • Historial de Búsqueda
  • Búsqueda Avanzada

Buscar Más

  • Revisar el Catálogo

¿Necesita Ayuda?

  • Consejos de búsqueda
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes