Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Advanced
  • La autoevaluación sumativa en...
  • Cite this
  • Text this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
La autoevaluación sumativa en la enseñanza superior: implicaciones de su inclusión en la nota final.

La autoevaluación sumativa en la enseñanza superior: implicaciones de su inclusión en la nota final.

Bibliographic Details
Main Authors: Tejeiro, Ricardo A., Gómez Vallecillo, Jorge L., Romero, Antonio F., Pelegrina, Manuel, Wallace, Agustín, Emberley, Enrique
Format: info:eu-repo/semantics/article
Language:Spanish / Castilian
Published: Universidad de Almería. 2012
Subjects:
Autoevaluación
Educación
Aprendizaje
Universidad
Psicología de la Educación
Education
Learning
Self-assessment
Educational Psychology
University
Online Access:http://hdl.handle.net/10835/1701
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i27.1528
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/1701
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v10i27.1528

Similar Items

  • Evaluación del aprendizaje en la universidad: una mirada retrospectiva y prospectiva desde la divulgación científica
    by: Álvarez Valdivia, Ibis M.
    Published: (2011)
  • The Teacher’s Perspective on Inclusion in Education: An Analysis of Curriculum Design
    by: Jurado de los Santos, Pedro, et al.
    Published: (2021)
  • Influence of an educational innovation programme based on the jigsaw cooperative learning technique and digital supported tasks on psychological aspects and academic performance in university students
    by: Vaquero-Cristóbal, Raquel, et al.
    Published: (2021)
  • Validation of the Satisfaction Scale of Basic Psychological Needs in Physical Education with the Incorporation of the Novelty in the Spanish Context
    by: Trigueros Ramos, Rubén, et al.
    Published: (2020)
  • A tribute to Paul R. Pintrich's contributions to Psychology and Education.
    by: Limón Luque, Margarita, et al.
    Published: (2012)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian
  • FAQs