Saltar al contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • Teachers’ perceptions of facto...
  • Citar
  • Describir
  • Enviar este por Correo electrónico
  • Imprimir
  • Exportar Registro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enlace Permanente
Teachers’ perceptions of factors affecting the educational use of ICT in technology-rich classrooms

Teachers’ perceptions of factors affecting the educational use of ICT in technology-rich classrooms

Detalles Bibliográficos
Autores principales: Badia, Antoni, Meneses, Julio, Sigalés, Carles
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Lenguaje:English
Publicado: Universidad de Almería 2014
Materias:
Educational use of technology
Information and communication technologies (ICT)
Educational innovation and ICT
Technology-rich classrooms
ICT and teacher
Uso educativo de la tecnología, tecnologías de la Información y la Comunicación (TIC)
Innovación escolar y TIC,
Clases altamente dotadas de tecnología
Profesor y TIC
Acceso en línea:http://hdl.handle.net/10835/3011
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.31.13053
  • Existencias
  • Descripción
  • Ejemplares similares
  • Vista Equipo

Internet

http://hdl.handle.net/10835/3011
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.31.13053

Ejemplares similares

  • Managing ICT for Sustainable Education: Research Analysis in the Context of Higher Education
    por: González Zamar, Mariana Daniela, et al.
    Publicado: (2020)
  • Identification of Variables that Predict Teachers’ Attitudes toward ICT in Higher Education for Teaching and Research: A Study with Regression
    por: Guillén Gámez, Francisco David, et al.
    Publicado: (2020)
  • How are ICT used in the classroom?. A study of teachers’ beliefs and uses
    por: Aldama, Carlos de, et al.
    Publicado: (2017)
  • El uso de las TIC en una aula de primaria: una investigación biográfica
    por: Berenguel Hernández, Beatriz
    Publicado: (2019)
  • Sustainability of Educational Technologies: An Approach to Augmented Reality Research
    por: Abad Segura, Emilio, et al.
    Publicado: (2020)

Opciones de búsqueda

  • Historial de Búsqueda
  • Búsqueda Avanzada

Buscar Más

  • Revisar el Catálogo

¿Necesita Ayuda?

  • Consejos de búsqueda
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes