Léim chuig an ábhar
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
CASTA
  • Effects of feeding back the mo...
  • Luaigh é seo
  • Seol mar théacs é seo
  • Seol é seo mar r-phost
  • Priontáil
  • Easpórtáil taifead
    • Easpórtáil chuig RefWorks
    • Easpórtáil chuig EndNoteWeb
    • Easpórtáil chuig EndNote
  • Buan-nasc
Effects of feeding back the motivation of a collaboratively learning group

Effects of feeding back the motivation of a collaboratively learning group

Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoirí: Schoor, Cornelia, Kownatzki, Salome, Narciss, Susanne, Körndle, Hermann
Formáid: info:eu-repo/semantics/article
Teanga:English
Foilsithe / Cruthaithe: Universidad de Almería 2014
Ábhair:
Motivation
Feedback
Awareness
Cooperative learning
Computer-supported collaborative learning
Motivación
Conciencia
Aprendizaje cooperativo
aprendizaje colaborativo asistido por ordenador
Rochtain ar líne:http://hdl.handle.net/10835/3027
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.32.13077
  • Stoc
  • Cur síos
  • Míreanna comhchosúla
  • Amharc foirne

Ar líne

http://hdl.handle.net/10835/3027
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.32.13077

Míreanna comhchosúla

  • Internal and External Regulation to Support Knowledge Construction and Convergence in Computer Supported Collaborative Learning (CSCL)
    de réir: Lambropoulous, Niki, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
  • Effects of collaborative musical theater on the developement of social competence.
    de réir: Pérez-Aldeguer, Santiago
    Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
  • Promoting individual and group regulated learning in colaborative settings: an experience in higher education
    de réir: Onrubia, Javier, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2015)
  • A metacognitive approach to pair programming: influence on metacognitive awareness
    de réir: Breed, Betty, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2014)
  • Web 2.0 en la docencia universitaria: aprendizaje colaborativo a través de la tecnología
    de réir: Flores Alarcia, Óscar, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2012)

Roghanna cuardaigh

  • Stair cuardach
  • Cuardach Casta

Aimsigh tuilleadh

  • Brabhsáil an chatalóg

Cabhair uait?

  • Leideanna cuardaigh
  • Cuir ceist ar leabharlannaí
  • CCanna