Léim chuig an ábhar
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
CASTA
  • Exploring suitable emotion-foc...
  • Luaigh é seo
  • Seol mar théacs é seo
  • Seol é seo mar r-phost
  • Priontáil
  • Easpórtáil taifead
    • Easpórtáil chuig RefWorks
    • Easpórtáil chuig EndNoteWeb
    • Easpórtáil chuig EndNote
  • Buan-nasc
Exploring suitable emotion-focused strategies in helping students to regulate their emotional state in a tutoring system: Malaysian case study

Exploring suitable emotion-focused strategies in helping students to regulate their emotional state in a tutoring system: Malaysian case study

Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoirí: Yusoff, Mohd Zaliman Mohd, Zin, Nor Azan Mat
Formáid: info:eu-repo/semantics/article
Teanga:English
Foilsithe / Cruthaithe: Universidad de Almería 2014
Ábhair:
Emotion-focused strategy
Student emotion regulation
Self-regulated tutoring system
Emotion and learning
Estrategia centrado en la emoción
La regulación emocional del estudiante
El sistema de tutorias autorregulado
Emoción y aprendizaje
Rochtain ar líne:http://hdl.handle.net/10835/3037
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.31.13055
  • Stoc
  • Cur síos
  • Míreanna comhchosúla
  • Amharc foirne

Ar líne

http://hdl.handle.net/10835/3037
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.31.13055

Míreanna comhchosúla

  • Diseño, aplicación y evaluación de un programa de educación emocional en un centro penitenciario
    de réir: Filella, Gemma, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
  • Measured effects of provocation and emotional mastery techniques in fostering emotional intelligence among Nigerian adolescents
    de réir: Ogunyemi, Ajibola Olusoga
    Foilsithe / Cruthaithe: (2011)
  • Developing the emotional competence of teachers and pupils in school contexts
    de réir: Pérez-Escoda, Nuria, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
  • Efectos del mindfulness y EMDR en la regulación emocional en trastornos de ansiedad, depresión y TEPT
    de réir: Martínez-Navarro, D. (David), et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2023)
  • Preliminary findings from RULER Approach in Spanish teachers’ emotional intelligence and work engagement
    de réir: Castillo-Gualda, Ruth, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2018)

Roghanna cuardaigh

  • Stair cuardach
  • Cuardach Casta

Aimsigh tuilleadh

  • Brabhsáil an chatalóg

Cabhair uait?

  • Leideanna cuardaigh
  • Cuir ceist ar leabharlannaí
  • CCanna