Saltar al contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • Validation of the domains of c...
  • Citar
  • Describir
  • Enviar este por Correo electrónico
  • Imprimir
  • Exportar Registro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enlace Permanente
Validation of the domains of creativity scale for Nigerian preservice science, technology, and mathematics teachers

Validation of the domains of creativity scale for Nigerian preservice science, technology, and mathematics teachers

Detalles Bibliográficos
Autores principales: Awofala, Adeneye O. A., Fatade, Alfred O.
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Lenguaje:English
Publicado: Universidad de Almería 2015
Materias:
Creativity
Creative self-perceptions
Creative domains
Validation
Creatividad
Creativos auto-percepción
Ámbitos creativos
Validación
Acceso en línea:http://hdl.handle.net/10835/3328
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.35.14057
  • Existencias
  • Descripción
  • Ejemplares similares
  • Vista Equipo

Internet

http://hdl.handle.net/10835/3328
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.35.14057

Ejemplares similares

  • Intelligence and scientific-creative thinking: their convergence in the explanation of students' academic performance
    por: Ruíz, María José, et al.
    Publicado: (2015)
  • Self-Expressive Creativity in the Adolescent Digital Domain: Personality, Self-Esteem, and Emotions
    por: Pérez Fuentes, María Del Carmen, et al.
    Publicado: (2020)
  • Creative climate as a means to promote creativity in the classroom
    por: Péter-Szarka, Szilvia
    Publicado: (2013)
  • Effects of a program for developing creative thinking skills
    por: Larraz Rábanos, Natalia, et al.
    Publicado: (2013)
  • Relationships between state and trait anxiety whit verbal and graphic creativity in students in compulsory Secondary Education
    por: Sanz de Acedo-Baquedano, María Teresa, et al.
    Publicado: (2013)

Opciones de búsqueda

  • Historial de Búsqueda
  • Búsqueda Avanzada

Buscar Más

  • Revisar el Catálogo

¿Necesita Ayuda?

  • Consejos de búsqueda
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes