Incidence of executive functions on reading comprehension performance in edolescents
Główni autorzy: | Demagistri, María Silvina, Richards, María Marta, Canet, Juric Lorena |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Język: | English |
Wydane: |
Universidad de Almería
2016
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | http://hdl.handle.net/10835/3914 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.33.13146 |
Podobne zapisy
-
Interference of the inclusive language in the creation of the memory trace during the reading comprehension of texts
od: Vilchez Tornero, Jose Luis, i wsp.
Wydane: (2024) -
Inteligencia fluida, memoria de trabajo, fluidez y comprensión de lectura en escolares chilenos
od: Bizama M., Marcela, i wsp.
Wydane: (2020) -
Navigation and comprehension of digital expository texts: hypertext structure, previous domain knowledge, and working memory capacity
od: Burin, Debora I., i wsp.
Wydane: (2016) -
Application of a written composition and reading comprehension program in Primary Education students.
od: Romero Pérez, Juan F., i wsp.
Wydane: (2012) -
Diagnóstico sobre comprensión conceptual y lectora en estudiantes de la UNAE a través de la “cumbia epistemológica” de Les Luthiers
od: Castellano Gil, José Manuel
Wydane: (2020)