Léim chuig an ábhar
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
CASTA
  • Incidence of executive functio...
  • Luaigh é seo
  • Seol mar théacs é seo
  • Seol é seo mar r-phost
  • Priontáil
  • Easpórtáil taifead
    • Easpórtáil chuig RefWorks
    • Easpórtáil chuig EndNoteWeb
    • Easpórtáil chuig EndNote
  • Buan-nasc
Incidence of executive functions on reading comprehension performance in edolescents

Incidence of executive functions on reading comprehension performance in edolescents

Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoirí: Demagistri, María Silvina, Richards, María Marta, Canet, Juric Lorena
Formáid: info:eu-repo/semantics/article
Teanga:English
Foilsithe / Cruthaithe: Universidad de Almería 2016
Ábhair:
Working memory
Inhibitory prosesses
Reading comprehension
Adolescence
Memoria de trabajo
Procesos inhibitorios
Comprensión lectora
Adolescentes
Rochtain ar líne:http://hdl.handle.net/10835/3914
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.33.13146
  • Stoc
  • Cur síos
  • Míreanna comhchosúla
  • Amharc foirne

Ar líne

http://hdl.handle.net/10835/3914
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.33.13146

Míreanna comhchosúla

  • Interference of the inclusive language in the creation of the memory trace during the reading comprehension of texts
    de réir: Vilchez Tornero, Jose Luis, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2024)
  • Inteligencia fluida, memoria de trabajo, fluidez y comprensión de lectura en escolares chilenos
    de réir: Bizama M., Marcela, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
  • Navigation and comprehension of digital expository texts: hypertext structure, previous domain knowledge, and working memory capacity
    de réir: Burin, Debora I., et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
  • Application of a written composition and reading comprehension program in Primary Education students.
    de réir: Romero Pérez, Juan F., et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
  • Diagnóstico sobre comprensión conceptual y lectora en estudiantes de la UNAE a través de la “cumbia epistemológica” de Les Luthiers
    de réir: Castellano Gil, José Manuel
    Foilsithe / Cruthaithe: (2020)

Roghanna cuardaigh

  • Stair cuardach
  • Cuardach Casta

Aimsigh tuilleadh

  • Brabhsáil an chatalóg

Cabhair uait?

  • Leideanna cuardaigh
  • Cuir ceist ar leabharlannaí
  • CCanna