Teacher assertiveness in the development of students' social competence
Κύριοι συγγραφείς: | Villena Martínez, Mª Dolores, Justicia Justicia, Fernando, Fernández de Haro, E. |
---|---|
Μορφή: | info:eu-repo/semantics/article |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
Universidad de Almería
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://hdl.handle.net/10835/4756 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.39.15078 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
La política de cohesión económica y social en la Unión Europea
ανά: Dana Monita, Elisabeta
Έκδοση: (2020) -
Conjunto Urbano en Holanda, año 1953. La Peatonal Lijnbaan. Jaap Bekema y Jo Van der Broek
ανά: Avilés Tapia, Hugo Adrián
Έκδοση: (2019) -
Assertive skills and academic performance in Primary and Secondary Education, giftedness, and conflictive students.
ανά: Marugán de Miguelsanz, Montserrat, κ.ά.
Έκδοση: (2012) -
Vivienda social alternativa: criterios de inserción de vivienda social alternativa en áreas consolidadas de la ciudad de Cuenca: modelo en zona Yanuncay
ανά: Quintero Segura, Daniel Fernando
Έκδοση: (2017) -
Exploring the Role of Student Teachers’ SelfEfficacy Beliefs and Teacher-Student Relationship Quality in Students’ School Adjustment Competencies
ανά: Koca, Fatih
Έκδοση: (2018)