Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
高級檢索
  • Teacher assertiveness in the d...
  • 引用
  • 發送短信
  • 推薦此
  • 打印
  • 導出紀錄
    • 導出到 RefWorks
    • 導出到 EndNoteWeb
    • 導出到 EndNote
  • Permanent link
Teacher assertiveness in the development of students' social competence

Teacher assertiveness in the development of students' social competence

書目詳細資料
Main Authors: Villena Martínez, Mª Dolores, Justicia Justicia, Fernando, Fernández de Haro, E.
格式: info:eu-repo/semantics/article
語言:English
出版: Universidad de Almería 2017
主題:
Assertiveness
Social competence
Group cohesion
Interpersonal relationships
Primary school
Asertividad
Competencia social
Cohesión del grupo
Relaciones interpersonales
Primaria
在線閱讀:http://hdl.handle.net/10835/4756
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.39.15078
  • 持有資料
  • 實物特徵
  • 相似書籍
  • 職員瀏覽

因特網

http://hdl.handle.net/10835/4756
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.39.15078

相似書籍

  • La política de cohesión económica y social en la Unión Europea
    由: Dana Monita, Elisabeta
    出版: (2020)
  • Conjunto Urbano en Holanda, año 1953. La Peatonal Lijnbaan. Jaap Bekema y Jo Van der Broek
    由: Avilés Tapia, Hugo Adrián
    出版: (2019)
  • Assertive skills and academic performance in Primary and Secondary Education, giftedness, and conflictive students.
    由: Marugán de Miguelsanz, Montserrat, et al.
    出版: (2012)
  • Vivienda social alternativa: criterios de inserción de vivienda social alternativa en áreas consolidadas de la ciudad de Cuenca: modelo en zona Yanuncay
    由: Quintero Segura, Daniel Fernando
    出版: (2017)
  • Exploring the Role of Student Teachers’ SelfEfficacy Beliefs and Teacher-Student Relationship Quality in Students’ School Adjustment Competencies
    由: Koca, Fatih
    出版: (2018)

檢索選項

  • 檢索歷史
  • 高級檢索

查找更多

  • 瀏覽目錄

需要幫助?

  • 檢索技巧
  • 咨詢台
  • 常見問題