The relationship between neuropsychological and ecological measurements of executive functioning in childhood and the prediction of mathematics performance. A pilot study
Hoofdauteurs: | Zorrilla Silvestre, Lorena, Presentación Herrero, María Jesús, Gil Gómez, Jesús |
---|---|
Formaat: | info:eu-repo/semantics/article |
Taal: | English |
Gepubliceerd in: |
Universidad de Almería
2017
|
Onderwerpen: | |
Online toegang: | http://hdl.handle.net/10835/4757 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.39.15080 |
Gelijkaardige items
-
Evaluación neuropsicológica de las funciones ejecutivas en pacientes con daño cerebral adquirido.
door: Capulino-Lanuza Pérez, Lucía
Gepubliceerd in: (2015) -
Neuropsychological Development of Cool and Hot Executive Functions Between 6 and 12 Years of Age: A Systematic Review
door: Fernández García, Laura, et al.
Gepubliceerd in: (2024) -
Sensitivity of certain standardised tests to executive attention functioning in seven-year-old children.
door: Fuentes, Luis J., et al.
Gepubliceerd in: (2012) -
Examining the psychometric properties of the achievement goals questionnaire among Nigerian preservice mathematics and science teachers
door: Awofala, Adeneye O. A., et al.
Gepubliceerd in: (2014) -
Perspectivas recientes en la Evaluación Neuropsicológica y Comportamental del Trastorno por Déficit de Atención con/sin Hipeactividad
door: Félix Mateo, Vicente
Gepubliceerd in: (2012)