The relationship between neuropsychological and ecological measurements of executive functioning in childhood and the prediction of mathematics performance. A pilot study
Główni autorzy: | Zorrilla Silvestre, Lorena, Presentación Herrero, María Jesús, Gil Gómez, Jesús |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Język: | English |
Wydane: |
Universidad de Almería
2017
|
Hasła przedmiotowe: | |
Dostęp online: | http://hdl.handle.net/10835/4757 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.39.15080 |
Podobne zapisy
-
Evaluación neuropsicológica de las funciones ejecutivas en pacientes con daño cerebral adquirido.
od: Capulino-Lanuza Pérez, Lucía
Wydane: (2015) -
Neuropsychological Development of Cool and Hot Executive Functions Between 6 and 12 Years of Age: A Systematic Review
od: Fernández García, Laura, i wsp.
Wydane: (2024) -
Sensitivity of certain standardised tests to executive attention functioning in seven-year-old children.
od: Fuentes, Luis J., i wsp.
Wydane: (2012) -
Examining the psychometric properties of the achievement goals questionnaire among Nigerian preservice mathematics and science teachers
od: Awofala, Adeneye O. A., i wsp.
Wydane: (2014) -
Perspectivas recientes en la Evaluación Neuropsicológica y Comportamental del Trastorno por Déficit de Atención con/sin Hipeactividad
od: Félix Mateo, Vicente
Wydane: (2012)