Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Advanced
  • Relación entre tipos sociométr...
  • Cite this
  • Text this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
Relación entre tipos sociométricos y autoatribución académica del fracaso en una muestra de españoles de Educación Secundaria

Relación entre tipos sociométricos y autoatribución académica del fracaso en una muestra de españoles de Educación Secundaria

Bibliographic Details
Main Authors: Inglés Saura, Cándido José, Aparisi, D., Delgado, B., Granados, L., García Fernández, José Manuel
Format: info:eu-repo/semantics/article
Language:Spanish / Castilian
Published: Universidad de Almería 2017
Subjects:
Adolescence
Sociometric types
Academic self-attributions
Secondary education
Adolescencia
Tipos sociométricos
Autoatribuciones académicas
Educación secundaria
Online Access:http://hdl.handle.net/10835/5392
http://dx.doi.org/10.14204/EJREP.42.16073
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/5392
http://dx.doi.org/10.14204/EJREP.42.16073

Similar Items

  • Personal, family, and academic factors affecting low achievement in secondary school.
    by: Lozano Díaz, Antonia
    Published: (2012)
  • El liderazgo infantil a nivel de sexto grado de primaria detectado a través del test sociometrico
    by: Castillo Núñez, Jessica, et al.
    Published: (2014)
  • Procrastination and cheating from Secondary school to University.
    by: Clariana I Muntada, Mercè, et al.
    Published: (2012)
  • Estrés, autoeficacia, rendimiento académico y resiliencia en adultos emergentes
    by: León Hernández, Aurora, et al.
    Published: (2020)
  • Adaptation and Validation of the Scale of Types of Users in Gamification with the Spanish Adolescent Population
    by: Manzano León, Ana, et al.
    Published: (2020)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian
  • FAQs