Saltar ao contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • Game-like Tablet Assessment of...
  • Citar
  • Text this
  • Enviar este rexistro por email
  • Imprimir
  • Exportar rexistro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Permanent link
Game-like Tablet Assessment of Approaches to Learning: Assessing Mastery Motivation and Executive Functions

Game-like Tablet Assessment of Approaches to Learning: Assessing Mastery Motivation and Executive Functions

Detalles Bibliográficos
Main Authors: Józsa, Krisztián, Caplovitz-Barrett, Karen, Morgan, George A.
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Idioma:English
Publicado: Universidad de Almería 2018
Subjects:
Mastery Motivation
Executive Functions
School Readiness
Computer-based Tasks
Motivación de maestría
Funciones ejecutivas
Preparación para la escuela
Tareas basadas en computadora
Acceso en liña:http://hdl.handle.net/10835/5499
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.43.17026
  • Existencias
  • Descripción
  • Títulos similares
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/5499
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.43.17026

Títulos similares

  • Spanish Adaptation of Motivational Climate in Education Scale with University Students
    por: Granero Gallegos, Antonio, et al.
    Publicado: (2020)
  • Assessing the link between executive functions and aggressive behaviours of children who are deaf: impact of early special education.
    por: Sipal, Rafet F., et al.
    Publicado: (2012)
  • Sensitivity of certain standardised tests to executive attention functioning in seven-year-old children.
    por: Fuentes, Luis J., et al.
    Publicado: (2012)
  • School performance and poverty: the mediating role of executive functions
    por: Korzeniowski, Celina, et al.
    Publicado: (2017)
  • Neuropsychological Development of Cool and Hot Executive Functions Between 6 and 12 Years of Age: A Systematic Review
    por: Fernández García, Laura, et al.
    Publicado: (2024)

Opciones de procura

  • Historial de Procuras
  • Procura avanzada

Buscar Máis

  • Revisar o catálogo

Necesita Axuda?

  • Consello de procura
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes