Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Advanced
  • Metas Académicas y Estrategias...
  • Cite this
  • Text this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
Metas Académicas y Estrategias Motivacionales de Autoprotección.

Metas Académicas y Estrategias Motivacionales de Autoprotección.

Bibliographic Details
Main Authors: Valle Arias, Antonio, Núñez Pérez, José C., González Cabanach, Ramón, Rodríguez, Susana, González Pienda, Julio A., Rosario, Pedro
Format: info:eu-repo/semantics/article
Language:Spanish / Castilian
Published: Universidad de Almería 2012
Subjects:
Metas académicas
Autoafirmación
Self-handicapping
Pesimismo defensivo
Estudiantes universitarios
Online Access:http://hdl.handle.net/10835/608
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v5i13.1251
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/608
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v5i13.1251

Similar Items

  • Metas Académicas: Perspectiva Histórica y Conceptual e Implicaciones Educativas
    by: Valle Arias, Antonio, et al.
    Published: (2012)
  • Reducing the Impact of Stereotype Threat on Women s Math Performance: Are Two Strategies Better Than One?
    by: Jones, Paul R.
    Published: (2012)
  • Procrastinación académica y autorregulación emocional en estudiantes de la Facultad de Psicología de la Universidad de Cuenca, periodo 2021
    by: Guapacasa Ortiz, José Cristóbal, et al.
    Published: (2022)
  • Influence of achievement goals and academic self-efficacy on academic achievement of thai undergraduate students: across non procrastinators and procrastinators
    by: Ratsameemonthon, Leelie, et al.
    Published: (2018)
  • Symposium on Orthopedic surgery in the mentally retarded

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian
  • FAQs