Anar al contingut
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avançada
  • Estudio de la formación y actu...
  • Citar
  • Enviar aquest missatge de text
  • Enviar per correu electrònic aquest
  • Imprimir
  • Exportar registre
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enllaç permanent
Estudio de la formación y actualización permanente del profesorado en México

Estudio de la formación y actualización permanente del profesorado en México

Dades bibliogràfiques
Autor principal: González Cortés, Jacqueline
Altres autors: Fernández Sierra, Juan
Format: info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
Idioma:Spanish / Castilian
Publicat: Universidad de Almería 2018
Matèries:
Trabajo Fin de Máster de la Universidad de Almería
Formación del profesorado
Actualización del profesorado
Docentes
Profesores
Profesorado
Docentes en México
Docentes en América Latina
Docentes en Europa
Accés en línia:http://hdl.handle.net/10835/6228
  • Fons
  • Descripció
  • Ítems similars
  • Visualització del personal

Internet

http://hdl.handle.net/10835/6228

Ítems similars

  • La evaluación del profesorado en México: estudio de caso
    per: González Cortés, Karen Denisse
    Publicat: (2018)
  • Influencia de la formación del profesorado en la innovación en el aula
    per: López García, María J.
    Publicat: (2019)
  • Autonomía docente y profesionalización del profesorado
    per: Capel Asensio, Elena
    Publicat: (2015)
  • La inseguridad del docente como obstáculo a la innovación
    per: Vílchez Bueno, Irene
    Publicat: (2018)
  • Turkish early childhood educators's sense of teacher efficacy.
    per: Kotaman, Huseyin
    Publicat: (2012)

Opcions de cerca

  • Historial de cerca
  • Cerca avançada

Trobar-ne més

  • Explorar el catàleg

Necessites ajuda?

  • Consells de cerca
  • Pregunteu al bibliotecari
  • FAQs