Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Udvidet
  • Estudio de la formación y actu...
  • Citér dette
  • Stav dette
  • Email dette
  • Udskriv
  • Eksportér post
    • Eksportér til RefWorks
    • Eksportér til EndNoteWeb
    • Eksportér til EndNote
  • Permanent link
Estudio de la formación y actualización permanente del profesorado en México

Estudio de la formación y actualización permanente del profesorado en México

Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: González Cortés, Jacqueline
Andre forfattere: Fernández Sierra, Juan
Format: info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
Sprog:Spanish / Castilian
Udgivet: Universidad de Almería 2018
Fag:
Trabajo Fin de Máster de la Universidad de Almería
Formación del profesorado
Actualización del profesorado
Docentes
Profesores
Profesorado
Docentes en México
Docentes en América Latina
Docentes en Europa
Online adgang:http://hdl.handle.net/10835/6228
  • Beholdninger
  • Beskrivelse
  • Lignende værker
  • Medarbejdervisning

Internet

http://hdl.handle.net/10835/6228

Lignende værker

  • La evaluación del profesorado en México: estudio de caso
    af: González Cortés, Karen Denisse
    Udgivet: (2018)
  • Influencia de la formación del profesorado en la innovación en el aula
    af: López García, María J.
    Udgivet: (2019)
  • Autonomía docente y profesionalización del profesorado
    af: Capel Asensio, Elena
    Udgivet: (2015)
  • La inseguridad del docente como obstáculo a la innovación
    af: Vílchez Bueno, Irene
    Udgivet: (2018)
  • Turkish early childhood educators's sense of teacher efficacy.
    af: Kotaman, Huseyin
    Udgivet: (2012)

Søgemuligheder

  • Søg Historie
  • Udvidet søgning

Find flere

  • Gennemse kataloget

Har du brug for hjælp?

  • Søgetips
  • Spørg en bibliotekar
  • FAQ’er