Saltar ao contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • The development and validation...
  • Citar
  • Text this
  • Enviar este rexistro por email
  • Imprimir
  • Exportar rexistro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Permanent link
The development and validation ofscale for assessing peer-mentoring processes in programs for first-year university students

The development and validation ofscale for assessing peer-mentoring processes in programs for first-year university students

Detalles Bibliográficos
Main Authors: García Ros, Rafael, C. Fuentes, María, Pérez-González, Francisco, Villar-Aguilés, Alícia, Hernández Dobón, Francisco
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Idioma:English
Publicado: Universidad de Almería 2019
Subjects:
Peer mentoring
First-year university students
Students experience
Validation
Acceso en liña:http://hdl.handle.net/10835/6352
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v16i46.2240
  • Existencias
  • Descripción
  • Títulos similares
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/6352
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v16i46.2240

Títulos similares

  • Validation and Adaptation of the Prosocial and Antisocial Behavior in Sport Scale to the Spanish context of Physical Education
    por: Trigueros Ramos, Rubén, et al.
    Publicado: (2020)
  • Validation of the Index for Inclusion Questionnaire for Compulsory Secondary Education Students
    por: Fernández Archilla, José A., et al.
    Publicado: (2020)
  • Development and Validation of a Social Media Questionnaire for Nursing Training: A Pilot Study
    por: Jiménez-Rodríguez, Diana, et al.
    Publicado: (2021)
  • Reliability and validity of the achievenent emotions questionnaire. A study of Argentinean University students
    por: Paoloni, Paola Verónica, et al.
    Publicado: (2015)
  • First year pieces, wor and play: easier piano pieces no. 51

Opciones de procura

  • Historial de Procuras
  • Procura avanzada

Buscar Máis

  • Revisar o catálogo

Necesita Axuda?

  • Consello de procura
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes