Joan edukira
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Aurreratua
  • La reflexividad como competenc...
  • Erreferentzia bihurtu
  • SMS
  • Bidali
  • Imprimir
  • Erregistroa esportatu
    • Nora RefWorks
    • Nora EndNoteWeb
    • Nora EndNote
  • Permanent link
La reflexividad como competencia transversal en los estudios de psicología: límites y posibilidades en los entornos virtuales

La reflexividad como competencia transversal en los estudios de psicología: límites y posibilidades en los entornos virtuales

Xehetasun bibliografikoak
Egile Nagusiak: San Martín Martínez, Conchi, Jorquera Fariñas, Víctor, Bonet i Martí, Jordi
Formatua: info:eu-repo/semantics/article
Hizkuntza:Spanish / Castilian
Argitaratua: Universidad de Almería 2012
Gaiak:
Espacio Europeo Educación Superior
Competencias
Reflexividad
Entornos virtuales de aprendizaje
European Space for Higher Education
Competencies
Reflective teaching
Learning
E-learning environments
Sarrera elektronikoa:http://hdl.handle.net/10835/644
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v6i16.1308
  • Aleari buruzko argibideak
  • Deskribapena
  • Antzeko izenburuak
  • MARC erregistroa

Internet

http://hdl.handle.net/10835/644
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v6i16.1308

Antzeko izenburuak

  • Architectural Indoor Analysis: A Holistic Approach to Understand the Relation of Higher Education Classrooms and Academic Performance
    nork: López Chao, Vicente Adrián, et al.
    Argitaratua: (2020)
  • Global Evidence on Flipped Learning in Higher Education
    nork: González Zamar, Mariana Daniela, et al.
    Argitaratua: (2022)
  • The DEDEPROtm Model of Regulated Teaching and Learning: recent advances.
    nork: Fuente Arias, Jesús de la, et al.
    Argitaratua: (2012)
  • Promoting individual and group regulated learning in colaborative settings: an experience in higher education
    nork: Onrubia, Javier, et al.
    Argitaratua: (2015)
  • High Education and University teaching and learning processes: soft skills
    nork: Ragusa, Antonio, et al.
    Argitaratua: (2022)

Bilaketa aukerak

  • Bilaketaren historia
  • Bilaketa aurreratua

Gehiago bilatu

  • Katalogoa arakatu

Laguntza behar al duzu?

  • Bilaketa egiteko aholkuak
  • Galdetu liburuzainari
  • FAQ