Anar al contingut
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avançada
  • El Esperanto como estrategia d...
  • Citar
  • Enviar aquest missatge de text
  • Enviar per correu electrònic aquest
  • Imprimir
  • Exportar registre
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enllaç permanent
El Esperanto como estrategia didáctica para el aprendizaje de la Lengua Extranjera (Francés)

El Esperanto como estrategia didáctica para el aprendizaje de la Lengua Extranjera (Francés)

Dades bibliogràfiques
Autor principal: Serrano Hernández, José
Altres autors: Sanz Pérez, Celia
Format: info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
Idioma:Spanish / Castilian
Publicat: Universidad de Almería 2019
Matèries:
Trabajo Fin de Grado de la Universidad de Almería
Esperanto
Estrategia didáctica
Aprendizaje
Lengua extranjera
Francés
Accés en línia:http://hdl.handle.net/10835/6502
  • Fons
  • Descripció
  • Ítems similars
  • Visualització del personal

Internet

http://hdl.handle.net/10835/6502

Ítems similars

  • Globalización lingüística: esperanto, lengua Internacional
    per: Vélez Valarezo, Michurin
  • Didáctica objetiva de las lenguas españolas y extranjeras
    per: Uzcátegui García, Emilio. 1899-1986
  • La canción como herramienta de aprendizaje en el aula de lengua extranjera (Francés)
    per: Mañas Romera, Alba María
    Publicat: (2023)
  • La representación teatral como estrategia de evaluación en el aula de lengua extranjera (Francés). Una propuesta de intervención en Educación Primaria
    per: García Carrillo, Laura
    Publicat: (2022)
  • El juego de mesa como recurso de aprendizaje en el aula de Lengua Extranjera (Francés)
    per: de Losada de Cruz, Pauline Eleonor
    Publicat: (2023)

Opcions de cerca

  • Historial de cerca
  • Cerca avançada

Trobar-ne més

  • Explorar el catàleg

Necessites ajuda?

  • Consells de cerca
  • Pregunteu al bibliotecari
  • FAQs