Joan edukira
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Aurreratua
  • An evaluation of syntactic-sem...
  • Erreferentzia bihurtu
  • SMS
  • Bidali
  • Imprimir
  • Erregistroa esportatu
    • Nora RefWorks
    • Nora EndNoteWeb
    • Nora EndNote
  • Permanent link
An evaluation of syntactic-semantic processing in developmental dyslexia.

An evaluation of syntactic-semantic processing in developmental dyslexia.

Xehetasun bibliografikoak
Egile Nagusiak: Jiménez, Juan E., García, Eduardo, Estévez, Adelina, Díaz, Alicia, Guzmán, Remedios, Hernández-Valle, Isabel, Ortíz, Mª Rosario, Rodrigo, Mercedes, Hernández, Sergio
Formatua: info:eu-repo/semantics/article
Hizkuntza:English
Argitaratua: Universidad de Almería 2012
Gaiak:
Dyslexia
Syntactic processing
Reading level design
Evaluation
Dislexia
Procesamiento sintáctico
Diseño de nivel de lectura
Evaluación
Sarrera elektronikoa:http://hdl.handle.net/10835/703
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v2i4.1155
  • Aleari buruzko argibideak
  • Deskribapena
  • Antzeko izenburuak
  • MARC erregistroa

Internet

http://hdl.handle.net/10835/703
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v2i4.1155

Antzeko izenburuak

  • Assessment of orthographical processing in spanish children with dyslexia: the role of lexical and sublexical units.
    nork: Rodrigo, Mercedes, et al.
    Argitaratua: (2012)
  • Some problems in determining the prevalence of dyslexia.
    nork: Miles, Tim R.
    Argitaratua: (2012)
  • Current perspectives in the study of developmental dyslexia.
    nork: Soriano Ferrer, Manuel
    Argitaratua: (2012)
  • Dyslexia:the role of the cerebellum.
    nork: Fawcett, Angela, et al.
    Argitaratua: (2012)
  • Propuesta de intervención educativa para trabajar la comprensión lectora en un niño con dislexia de 6º de Educación Primaria a través del estudio de un caso
    nork: Sala-Irisarri, N. (Nora), et al.
    Argitaratua: (2023)

Bilaketa aukerak

  • Bilaketaren historia
  • Bilaketa aurreratua

Gehiago bilatu

  • Katalogoa arakatu

Laguntza behar al duzu?

  • Bilaketa egiteko aholkuak
  • Galdetu liburuzainari
  • FAQ