Pular para o conteúdo
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avançada
  • Elementary Students Understand...
  • Citar
  • Enviar por SMS
  • Enviar por e-mail
  • Imprimir
  • Exportar registro
    • Exportar para RefWorks
    • Exportar para EndNoteWeb
    • Exportar para EndNote
  • Link permanente
Elementary Students Understanding of the Equal Sign in Number Sentences

Elementary Students Understanding of the Equal Sign in Number Sentences

Detalhes bibliográficos
Principais autores: Molina, Marta, Castro, Encarnación, Castro, Enrique
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Idioma:English
Publicado em: Universidad de Almería 2012
Assuntos:
Early-algebra
Equal sign
Equality
Number sentences
Relational thinking
Comprensión
Igualdad
Pensamiento relacional
Sentencias numéricas
Signo igual
Acesso em linha:http://hdl.handle.net/10835/714
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i17.1345
  • Itens
  • Descrição
  • Registros relacionados
  • Registro fonte
Descrição
Descrição não disponível.

Registros relacionados

  • Hacia una propuesta de plan de igualdad para la universidad de Almería
    por: Ayelén Espínola, Candela
    Publicado em: (2019)
  • Equal Opportunities in an Inclusive and Sustainable Education System: An Explanatory Model
    por: Medina García, Marta, et al.
    Publicado em: (2020)
  • Student-oriented teaching practices and educational equality: a population-based study
    por: Saarinen, Aino, et al.
    Publicado em: (2020)
  • Structural and semiotic diversity in the didactic transition from the natural-number domain to the integers: a study of understanding in the field of additive relativity
    por: González Marí, José L., et al.
    Publicado em: (2012)
  • Los cuentos de Ana María Matute y la educación en igualdad en la enseñanza secundaria
    por: Granados López, Nazaret
    Publicado em: (2019)

Opções de Busca

  • Histórico de buscas
  • Busca Avançada

Encontrar Mais

  • Navegar o acervo

Precisa de ajuda?

  • Dicas de Busca
  • Serviço de Referência
  • Perguntas Frequentes