Saltar al contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • The influence of new technolog...
  • Citar
  • Describir
  • Enviar este por Correo electrónico
  • Imprimir
  • Exportar Registro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enlace Permanente
The influence of new technologies on learning and attitudes in mathematics in secondary students

The influence of new technologies on learning and attitudes in mathematics in secondary students

Detalles Bibliográficos
Autores principales: García, María M., Romero, Isabel M.
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Lenguaje:English
Publicado: Universidad de Almería 2012
Materias:
ICT
Mathematics
Attitudes
Learning
Competencies
Secondary education
TIC
Matemáticas
Actitudes
Aprendizaje
Competencias
Educación secundaria
Acceso en línea:http://hdl.handle.net/10835/715
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i17.1346
  • Existencias
  • Descripción
  • Ejemplares similares
  • Vista Equipo

Internet

http://hdl.handle.net/10835/715
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i17.1346

Ejemplares similares

  • Attitudes towards mathematics at secondary level: development and structural validation of the scale for assessing attitudes towards mathematics in secondary education (SATMAS)
    por: Yañez-Marquina, Lara, et al.
    Publicado: (2017)
  • Motivation through information and communication technology use in secondary students
    por: Díaz de la Fuente, Fátima
    Publicado: (2019)
  • Learning processes in pre-service teacher training for secondary school mathematics teachers
    por: Gómez, Pedro
    Publicado: (2012)
  • Identification of Variables that Predict Teachers’ Attitudes toward ICT in Higher Education for Teaching and Research: A Study with Regression
    por: Guillén Gámez, Francisco David, et al.
    Publicado: (2020)
  • Uso de GeoGebra para mejorar las actitudes del alumnado hacia las matemáticas
    por: Gómez Águila, Agustín
    Publicado: (2022)

Opciones de búsqueda

  • Historial de Búsqueda
  • Búsqueda Avanzada

Buscar Más

  • Revisar el Catálogo

¿Necesita Ayuda?

  • Consejos de búsqueda
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes