Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Advanced
  • El trabajo del estudiante y el...
  • Cite this
  • Text this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
El trabajo del estudiante y el uso de plataforma de apoyo a la docencia como opciones metodológicas en la universidad

El trabajo del estudiante y el uso de plataforma de apoyo a la docencia como opciones metodológicas en la universidad

Bibliographic Details
Main Authors: Romero Cerezo, Cipriano, Zurita Ortega, Félix, Soto González, José Ignacio
Format: info:eu-repo/semantics/article
Language:Spanish / Castilian
Published: Universidad de Almería 2012
Subjects:
Estrategias
Trabajo del estudiante
Plataforma de apoyo a la docencia
Innovación
Universidad
Strategies
Student's work
Support platform for teaching
Innovation
Higher education
Online Access:http://hdl.handle.net/10835/718
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i25.1498
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/718
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i25.1498

Similar Items

  • Utilización de Plataformas Digitales de Apoyo a la Docencia en la Evaluación en el Proceso de Enseñanza-Aprendizaje
    by: Gómez Martínez, Carlos
    Published: (2021)
  • Differential Effect of Level of Self-Regulation and Mindfulness Training on Coping Strategies Used by University Students
    by: Fuente Arias, Jesús de la, et al.
    Published: (2020)
  • Influence of an educational innovation programme based on the jigsaw cooperative learning technique and digital supported tasks on psychological aspects and academic performance in university students
    by: Vaquero-Cristóbal, Raquel, et al.
    Published: (2021)
  • TEACHING ENGLISH LANGUAGE AND CULTURE THROUGH PBL AT THE TERTIARY LEVEL
    by: Armie, Madalina, et al.
    Published: (2024)
  • El trabajo cooperativo y la co-docencia como respuestas metodológicas a las necesidades educativas actuales
    by: Josa-De-Ramos, I. (Íñigo), et al.
    Published: (2019)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian
  • FAQs