Saltar al contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • Grammar Instruction and Error...
  • Citar
  • Describir
  • Enviar este por Correo electrónico
  • Imprimir
  • Exportar Registro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enlace Permanente
Grammar Instruction and Error Correction: A Matter of Iranian Students Beliefs

Grammar Instruction and Error Correction: A Matter of Iranian Students Beliefs

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ganjabi, Mahyar
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Lenguaje:English
Publicado: Universidad de Almería 2012
Materias:
Second language learning
Grammar instruction
Error correction
Student's beliefs
Aprendizaje de segundas lenguas
Enseñanza de la gramática
Corrección de errores
Creencias de los estudiantes
Acceso en línea:http://hdl.handle.net/10835/732
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i25.1619
  • Existencias
  • Descripción
  • Ejemplares similares
  • Vista Equipo

Internet

http://hdl.handle.net/10835/732
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i25.1619

Ejemplares similares

  • Error correction for reliable quantum computing
    por: Fuentes-Ugartemendia, P. (Patricio), et al.
    Publicado: (2022)
  • The Effects of Copy, Cover, and Compare with and without Additional Error Drill on Multiplication Fact Fluency and Accuracy
    por: Becker, Angela, et al.
    Publicado: (2012)
  • New perspectives on grammar teaching in second language classrooms
  • Job satisfaction, beliefs and instructional practice: the case of Latvian and Estonian mathematics teachers.
    por: Pipere, Anita, et al.
    Publicado: (2013)
  • Is that what you mean, 100 common mistakes and how to correct them
    por: Hancock, Paul

Opciones de búsqueda

  • Historial de Búsqueda
  • Búsqueda Avanzada

Buscar Más

  • Revisar el Catálogo

¿Necesita Ayuda?

  • Consejos de búsqueda
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes