Léim chuig an ábhar
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
CASTA
  • Funcionalidad ejecutiva y apre...
  • Luaigh é seo
  • Seol mar théacs é seo
  • Seol é seo mar r-phost
  • Priontáil
  • Easpórtáil taifead
    • Easpórtáil chuig RefWorks
    • Easpórtáil chuig EndNoteWeb
    • Easpórtáil chuig EndNote
  • Buan-nasc
Funcionalidad ejecutiva y aprendizaje en alumnado de primaria

Funcionalidad ejecutiva y aprendizaje en alumnado de primaria

Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoirí: Martinéz Vicente, Marta, Suárez Riveiro, José M., Valiente Barroso, Carlos
Formáid: info:eu-repo/semantics/article
Teanga:Spanish / Castilian
Foilsithe / Cruthaithe: Universidad de Almería 2020
Ábhair:
Funciones ejecutivas
Estrategias de aprendizaje
Motivación académica
Rendimiento
Matemáticas
Executive functions
Learning strategies
Academic motivation
Performance
Mathematics
Rochtain ar líne:http://hdl.handle.net/10835/7601
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v17i47.2031
  • Stoc
  • Cur síos
  • Míreanna comhchosúla
  • Amharc foirne

Ar líne

http://hdl.handle.net/10835/7601
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v17i47.2031

Míreanna comhchosúla

  • Self-regulated learning: current and future directions.
    de réir: Torrano Montalvo, Fermín, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2012)
  • Relación entre las funciones ejecutivas y la empatía y su influencia en el rendimiento académico en alumnado de formación profesional básica
    de réir: Cid-Sillero, Sandra, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2019)
  • Immigration and gender as differentiating elements in the motivation and strategies of Spanish secondary students
    de réir: Suarez, José Manuel, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2017)
  • Repercusiones cognitivas del consumo de alcohol en el rendimiento académico universitario: un estudio preliminar
    de réir: Bernabéu Brotóns, Elena, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
  • School performance and poverty: the mediating role of executive functions
    de réir: Korzeniowski, Celina, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2017)

Roghanna cuardaigh

  • Stair cuardach
  • Cuardach Casta

Aimsigh tuilleadh

  • Brabhsáil an chatalóg

Cabhair uait?

  • Leideanna cuardaigh
  • Cuir ceist ar leabharlannaí
  • CCanna