Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Advanced
  • El uso de tecnologías de la in...
  • Cite this
  • Text this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
El uso de tecnologías de la información y comunicación como estrategia motivacional en el aula mixta

El uso de tecnologías de la información y comunicación como estrategia motivacional en el aula mixta

Bibliographic Details
Main Authors: García Reyes, Liliana, Tuz Sierra, Miguel A., Pacheco Quijano, Luz, Pérez Aranda, Gabriela, Estrada Carmona, Sinuhé, Cahuich Moo, Jorge
Format: info:eu-repo/semantics/article
Language:Spanish / Castilian
Published: Universidad de Almería 2020
Subjects:
Sentido de competencia
Tecnología de la Información y comunicación
Aula mixta
Motivación
Estudiantes universitarios
Sense of competence
Information and communication technology
Mixed Classroom
Motivation
University students
Online Access:http://hdl.handle.net/10835/7662
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v17i49.2650
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/7662
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v17i49.2650

Similar Items

  • Methodological Analysis of the Effect of an Anti-Bullying Programme in Secondary Education through Communicative Competence: A Pre-Test–Post-Test Study with a Control-Experimental Group
    by: González Alonso, Fernando, et al.
    Published: (2020)
  • Nonviolent communication as an approach in classroom management to enhance EFL students´ oral productions' oral production
    by: Rivadeneira Brito, Tannya Veronica, et al.
    Published: (2024)
  • Aplicación de la metodología "Aula invertida" en la asignatura de Tecnología
    by: Moreno García, Juan F.
    Published: (2019)
  • El uso de las tic en educación. Análisis de su influencia en el rendimiento y la motivación
    by: Membrive García, Silvia
    Published: (2018)
  • Predicting students’ academic achievement: contributions of perceptions of classroom assessment tasks and motivated learning strategies
    by: Alkharusi, Hussain
    Published: (2017)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian
  • FAQs