Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Advanced
  • Habilidades cognitivas, conduc...
  • Cite this
  • Text this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
Habilidades cognitivas, conducta y potencial de aprendizaje en preescolares con síndrome Down

Habilidades cognitivas, conducta y potencial de aprendizaje en preescolares con síndrome Down

Bibliographic Details
Main Authors: Calero García, Mª Dolores, Robles Bello, Mª Auxiliadora, García Martín, M.Belén
Format: info:eu-repo/semantics/article
Language:English
Published: Universidad de Almería 2012
Subjects:
Habilidades cognitivas
Potencial de aprendizaje
Síndrome Down
Modificabilidad cognitiva
Preescolares
Cognitive abilities
Learning potential
Down syndrome
Cognitive modifiability
Preschools
Online Access:http://hdl.handle.net/10835/792
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i20.1400
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/792
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i20.1400

Similar Items

  • Valoración de un programa mediacional de entrenamiento de funciones cognitivas básicas para preescolares.
    by: Mata, Sara, et al.
    Published: (2012)
  • Implementation of an Intervention Plan for Emotional Development in People with Down Syndrome
    by: Castellary López, Macarena, et al.
    Published: (2021)
  • Cognitive abilities, adjustment and parenting practices in preschoolers with disruptive conduct problems
    by: Fernández-Parra, A., et al.
    Published: (2014)
  • La música como recurso didáctico para el desarrollo emocional del alumnado con síndrome de Down
    by: Castellary López, Macarena
    Published: (2021)
  • Intervención en el lenguaje, habla y comunicación en pacientes con síndrome de down
    by: Navascués-Domínguez, N. (Natalia), et al.
    Published: (2023)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian
  • FAQs