Anar al contingut
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avançada
  • ¿Mediante qué estructuras inte...
  • Citar
  • Enviar aquest missatge de text
  • Enviar per correu electrònic aquest
  • Imprimir
  • Exportar registre
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enllaç permanent
¿Mediante qué estructuras interactivas se relacionan profesorado y alumnado en las aulas universitarias?

¿Mediante qué estructuras interactivas se relacionan profesorado y alumnado en las aulas universitarias?

Dades bibliogràfiques
Autors principals: Prados Gallardo, Mª del Mar, Cubero Pérez, Mercedes, De la Mata Benítez, Manuel Luis
Format: info:eu-repo/semantics/article
Idioma:Spanish / Castilian
Publicat: Universidad de Almería 2012
Matèries:
Construcción del conocimiento
Enseñanza superior
Estructuras interactivas
Análisis de la interacción en el aula
Análisis del discurso educativo
Knowledge construction
Higher education
Interactive structures
Analysis of classroom interaction
Educational discourse analysis
Accés en línia:http://hdl.handle.net/10835/796
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i20.1408
  • Fons
  • Descripció
  • Ítems similars
  • Visualització del personal

Internet

http://hdl.handle.net/10835/796
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i20.1408

Ítems similars

  • El impacto de los objetivos de aprendizaje en el discurso argumentativo: estrategias, secuencias y patrones de interacción
    per: Cano, Maribel, et al.
    Publicat: (2020)
  • Design and Validation of a Questionnaire on Influence of the University Classroom on Motivation and Sociability
    per: González-Zamar, Mariana-Daniela, et al.
    Publicat: (2021)
  • Tactile Behaviour of Greek Preschool Teachers
    per: Stamatis, Panagiotis J., et al.
    Publicat: (2011)
  • The Impact of the University Classroom on Managing the Socio-Educational Well-being: A Global Study
    per: González Zamar, Mariana Daniela, et al.
    Publicat: (2020)
  • Attitudes towards Disability in Education through the SSCI (2000-2011): A Topical and Bibliometric Analysis.
    per: García Fernández, José Manuel, et al.
    Publicat: (2013)

Opcions de cerca

  • Historial de cerca
  • Cerca avançada

Trobar-ne més

  • Explorar el catàleg

Necessites ajuda?

  • Consells de cerca
  • Pregunteu al bibliotecari
  • FAQs