Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Advanced
  • ¿Mediante qué estructuras inte...
  • Cite this
  • Text this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
¿Mediante qué estructuras interactivas se relacionan profesorado y alumnado en las aulas universitarias?

¿Mediante qué estructuras interactivas se relacionan profesorado y alumnado en las aulas universitarias?

Bibliographic Details
Main Authors: Prados Gallardo, Mª del Mar, Cubero Pérez, Mercedes, De la Mata Benítez, Manuel Luis
Format: info:eu-repo/semantics/article
Language:Spanish / Castilian
Published: Universidad de Almería 2012
Subjects:
Construcción del conocimiento
Enseñanza superior
Estructuras interactivas
Análisis de la interacción en el aula
Análisis del discurso educativo
Knowledge construction
Higher education
Interactive structures
Analysis of classroom interaction
Educational discourse analysis
Online Access:http://hdl.handle.net/10835/796
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i20.1408
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/796
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i20.1408

Similar Items

  • El impacto de los objetivos de aprendizaje en el discurso argumentativo: estrategias, secuencias y patrones de interacción
    by: Cano, Maribel, et al.
    Published: (2020)
  • Design and Validation of a Questionnaire on Influence of the University Classroom on Motivation and Sociability
    by: González-Zamar, Mariana-Daniela, et al.
    Published: (2021)
  • Tactile Behaviour of Greek Preschool Teachers
    by: Stamatis, Panagiotis J., et al.
    Published: (2011)
  • The Impact of the University Classroom on Managing the Socio-Educational Well-being: A Global Study
    by: González Zamar, Mariana Daniela, et al.
    Published: (2020)
  • Attitudes towards Disability in Education through the SSCI (2000-2011): A Topical and Bibliometric Analysis.
    by: García Fernández, José Manuel, et al.
    Published: (2013)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog

Need Help?

  • Search Tips
  • Ask a Librarian
  • FAQs