Joan edukira
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Aurreratua
  • ¿Mediante qué estructuras inte...
  • Erreferentzia bihurtu
  • SMS
  • Bidali
  • Imprimir
  • Erregistroa esportatu
    • Nora RefWorks
    • Nora EndNoteWeb
    • Nora EndNote
  • Permanent link
¿Mediante qué estructuras interactivas se relacionan profesorado y alumnado en las aulas universitarias?

¿Mediante qué estructuras interactivas se relacionan profesorado y alumnado en las aulas universitarias?

Xehetasun bibliografikoak
Egile Nagusiak: Prados Gallardo, Mª del Mar, Cubero Pérez, Mercedes, De la Mata Benítez, Manuel Luis
Formatua: info:eu-repo/semantics/article
Hizkuntza:Spanish / Castilian
Argitaratua: Universidad de Almería 2012
Gaiak:
Construcción del conocimiento
Enseñanza superior
Estructuras interactivas
Análisis de la interacción en el aula
Análisis del discurso educativo
Knowledge construction
Higher education
Interactive structures
Analysis of classroom interaction
Educational discourse analysis
Sarrera elektronikoa:http://hdl.handle.net/10835/796
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i20.1408
  • Aleari buruzko argibideak
  • Deskribapena
  • Antzeko izenburuak
  • MARC erregistroa

Internet

http://hdl.handle.net/10835/796
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i20.1408

Antzeko izenburuak

  • El impacto de los objetivos de aprendizaje en el discurso argumentativo: estrategias, secuencias y patrones de interacción
    nork: Cano, Maribel, et al.
    Argitaratua: (2020)
  • Design and Validation of a Questionnaire on Influence of the University Classroom on Motivation and Sociability
    nork: González-Zamar, Mariana-Daniela, et al.
    Argitaratua: (2021)
  • Tactile Behaviour of Greek Preschool Teachers
    nork: Stamatis, Panagiotis J., et al.
    Argitaratua: (2011)
  • The Impact of the University Classroom on Managing the Socio-Educational Well-being: A Global Study
    nork: González Zamar, Mariana Daniela, et al.
    Argitaratua: (2020)
  • Attitudes towards Disability in Education through the SSCI (2000-2011): A Topical and Bibliometric Analysis.
    nork: García Fernández, José Manuel, et al.
    Argitaratua: (2013)

Bilaketa aukerak

  • Bilaketaren historia
  • Bilaketa aurreratua

Gehiago bilatu

  • Katalogoa arakatu

Laguntza behar al duzu?

  • Bilaketa egiteko aholkuak
  • Galdetu liburuzainari
  • FAQ