Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
高级检索
  • Continuous assessment in a lar...
  • 引用
  • 发送短信
  • 推荐此
  • 打印
  • 导出纪录
    • 导出到 RefWorks
    • 导出到 EndNoteWeb
    • 导出到 EndNote
  • Permanent link
Continuous assessment in a large group of psychology undegraduates

Continuous assessment in a large group of psychology undegraduates

书目详细资料
Main Authors: Clariana I Muntada, Mercè, Gotzens Busquets, Concepción, Badía Martín, María del Mar
格式: info:eu-repo/semantics/article
语言:English
出版: Universidad de Almería 2012
主题:
Continuous assessment
Declarative content
Procedural content
Case study
Academic procrastination
Evaluación continua
Contenido declarativo
Contenido procedimental
Estudio de casos
Procrastinación académica
在线阅读:http://hdl.handle.net/10835/848
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i23.1429
  • 持有资料
  • 实物特征
  • 相似书籍
  • 职员浏览

因特网

http://hdl.handle.net/10835/848
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i23.1429

相似书籍

  • Elaboración de contenidos para el aula o fuera de ella como respuesta a las necesidades educativas del alumnado de educación primaria
    由: Uria-Triguero, A. (Ariadne), et al.
    出版: (2023)
  • Nutrient Extraction in Pansy Fertigated with Pure, Diluted, Depurated and Phytodepurated Leachates from Municipal Solid Waste
    由: Plaza, Blanca María, et al.
    出版: (2020)
  • Límites del contenido del convenio colectivo laboral: lesión grave al interés de terceros
    由: Verdú Martínez, Selene T.
    出版: (2019)
  • An Empirical Analysis of the Impact of Continuous Assessment on the Final Exam Mark
    由: Morales Giraldo, María Encarnación, et al.
    出版: (2022)
  • Pedagogical knowledge of numbers and operations: an international comparison
    由: Gutiérrez Gutiérrez, Araceli, et al.
    出版: (2015)

检索选项

  • 检索历史
  • 高级检索

查找更多

  • 浏览目录

需要帮助?

  • 检索技巧
  • 咨询台
  • 常见问题