Continuous assessment in a large group of psychology undegraduates
Hauptverfasser: | Clariana I Muntada, Mercè, Gotzens Busquets, Concepción, Badía Martín, María del Mar |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Sprache: | English |
Veröffentlicht: |
Universidad de Almería
2012
|
Schlagworte: | |
Online Zugang: | http://hdl.handle.net/10835/848 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i23.1429 |
Ähnliche Einträge
Ähnliche Einträge
-
Elaboración de contenidos para el aula o fuera de ella como respuesta a las necesidades educativas del alumnado de educación primaria
von: Uria-Triguero, A. (Ariadne), et al.
Veröffentlicht: (2023) -
Nutrient Extraction in Pansy Fertigated with Pure, Diluted, Depurated and Phytodepurated Leachates from Municipal Solid Waste
von: Plaza, Blanca María, et al.
Veröffentlicht: (2020) -
Límites del contenido del convenio colectivo laboral: lesión grave al interés de terceros
von: Verdú Martínez, Selene T.
Veröffentlicht: (2019) -
An Empirical Analysis of the Impact of Continuous Assessment on the Final Exam Mark
von: Morales Giraldo, María Encarnación, et al.
Veröffentlicht: (2022) -
Pedagogical knowledge of numbers and operations: an international comparison
von: Gutiérrez Gutiérrez, Araceli, et al.
Veröffentlicht: (2015)