Efficacy of an evidence-based literacy intervention for Spanish speaking struggling readers from vulnerable socio-economic status
Introducción. Las investigaciones apoyan la eficacia de las intervenciones en alfabetización basadas en la evidencia para estudiantes angloparlantes con riesgo lector, pero no queda claro si resultados similares se pueden conseguir con alumnos hispanoparlantes. Método. Investigamos el impac...
主要な著者: | Balbi, Alejandra, von Hagen, Alexa, Jimenez, Juan E., Cuadro, Ariel |
---|---|
フォーマット: | info:eu-repo/semantics/article |
言語: | Spanish / Castilian |
出版事項: |
Universidad de Almería
2020
|
主題: | |
オンライン・アクセス: | http://hdl.handle.net/10835/8609 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v18i50.2692 |
類似資料
-
Técnica de potenciales evocados en el trastorno de la dislexia
著者:: Valdivia Aranega, Pablo J.
出版事項: (2019) -
Are Phonological Processes Separate from the Processes Underlying Naming Speed in a Shallow Orthography?
著者:: López-Escribano, Carmen, 等
出版事項: (2011) -
The impact of the CEO's financial literacy on family SMEs' growth: the moderating role of generational stage
著者:: Diéguez Soto, Julio, 等
出版事項: (2023) -
Muñoz Marín recapitula desarrollo del pensamiento político sobre el status
著者:: Muñoz Marín, Luis -
Rapid Automatized Naming (RAN) and vocabulary are significant predictors of reading in consisting orthographies: a comparison of reading acquisition procedures in Bulgarian and Spanish
著者:: López-Escribano, Carmen, 等
出版事項: (2018)