Anar al contingut
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avançada
  • El papel de la reflexión en el...
  • Citar
  • Enviar aquest missatge de text
  • Enviar per correu electrònic aquest
  • Imprimir
  • Exportar registre
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enllaç permanent
El papel de la reflexión en el diseño de tareas dirigidas al aprendizaje de los estudiantes en la enseñanza no presencial

El papel de la reflexión en el diseño de tareas dirigidas al aprendizaje de los estudiantes en la enseñanza no presencial

Dades bibliogràfiques
Autor principal: Blanco Hernández, Sahara María
Format: info:eu-repo/semantics/article
Idioma:Spanish / Castilian
Publicat: Universidad de Almería 2012
Matèries:
Diseño de tareas
Proceso de enseñanza-aprendizaje
Enseñanza no presencial
Designing tasks
Teaching-learning process
No presential teaching
Accés en línia:http://hdl.handle.net/10835/861
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i19.1337
  • Fons
  • Descripció
  • Ítems similars
  • Visualització del personal

Internet

http://hdl.handle.net/10835/861
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i19.1337

Ítems similars

  • El papel de la dificultad de las tareas en la motivación y educación matemática.
    per: Fernández Palenzuela, Pedro José
    Publicat: (2021)
  • Regulatory teaching and self-regulated learning in college students: confirmatory validation study of the IATLP scales.
    per: Fuente Arias, Jesús de la, et al.
    Publicat: (2012)
  • Learning teaching. Aguidebook for english language teachers
    per: Scrivener, Jim
  • Facilitating Students’ Learning with Hybrid Instruction: A Comparison among four learning styles.
    per: Wichadee, Saovapa
    Publicat: (2013)
  • Solving Power Balance Problems in Single-Traction Tractors Using PTractor Plus 1.1, a Possible Learning Aid for Students of Agricultural Engineering
    per: Gómez Galán, Marta, et al.
    Publicat: (2023)

Opcions de cerca

  • Historial de cerca
  • Cerca avançada

Trobar-ne més

  • Explorar el catàleg

Necessites ajuda?

  • Consells de cerca
  • Pregunteu al bibliotecari
  • FAQs