Neidio i'r cynnwys
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Uwch
  • El papel de la reflexión en el...
  • Dyfynnu hwn
  • Anfonwch hwn fel neges destun
  • E-bostio hwn
  • Argraffu
  • Allforio Cofnod
    • Allforio i RefWorks
    • Allforio i EndNoteWeb
    • Allforio i EndNote
  • Permanent link
El papel de la reflexión en el diseño de tareas dirigidas al aprendizaje de los estudiantes en la enseñanza no presencial

El papel de la reflexión en el diseño de tareas dirigidas al aprendizaje de los estudiantes en la enseñanza no presencial

Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awdur: Blanco Hernández, Sahara María
Fformat: info:eu-repo/semantics/article
Iaith:Spanish / Castilian
Cyhoeddwyd: Universidad de Almería 2012
Pynciau:
Diseño de tareas
Proceso de enseñanza-aprendizaje
Enseñanza no presencial
Designing tasks
Teaching-learning process
No presential teaching
Mynediad Ar-lein:http://hdl.handle.net/10835/861
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i19.1337
  • Daliadau
  • Disgrifiad
  • Eitemau Tebyg
  • Dangos Staff

Rhyngrwyd

http://hdl.handle.net/10835/861
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i19.1337

Eitemau Tebyg

  • El papel de la dificultad de las tareas en la motivación y educación matemática.
    gan: Fernández Palenzuela, Pedro José
    Cyhoeddwyd: (2021)
  • Regulatory teaching and self-regulated learning in college students: confirmatory validation study of the IATLP scales.
    gan: Fuente Arias, Jesús de la, et al.
    Cyhoeddwyd: (2012)
  • Learning teaching. Aguidebook for english language teachers
    gan: Scrivener, Jim
  • Facilitating Students’ Learning with Hybrid Instruction: A Comparison among four learning styles.
    gan: Wichadee, Saovapa
    Cyhoeddwyd: (2013)
  • Solving Power Balance Problems in Single-Traction Tractors Using PTractor Plus 1.1, a Possible Learning Aid for Students of Agricultural Engineering
    gan: Gómez Galán, Marta, et al.
    Cyhoeddwyd: (2023)

Opsiynau Chwilio

  • Hanes Chwilio
  • Chwiliad Uwch

Canfod Mwy

  • Pori'r Catalog

Angen Help?

  • Awgrymiadau Chwilio
  • Gofynnwch i Lyfrgellydd
  • Cwestiynau Cyffredin