Skip to content
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Udvidet
  • El papel de la reflexión en el...
  • Citér dette
  • Stav dette
  • Email dette
  • Udskriv
  • Eksportér post
    • Eksportér til RefWorks
    • Eksportér til EndNoteWeb
    • Eksportér til EndNote
  • Permanent link
El papel de la reflexión en el diseño de tareas dirigidas al aprendizaje de los estudiantes en la enseñanza no presencial

El papel de la reflexión en el diseño de tareas dirigidas al aprendizaje de los estudiantes en la enseñanza no presencial

Bibliografiske detaljer
Hovedforfatter: Blanco Hernández, Sahara María
Format: info:eu-repo/semantics/article
Sprog:Spanish / Castilian
Udgivet: Universidad de Almería 2012
Fag:
Diseño de tareas
Proceso de enseñanza-aprendizaje
Enseñanza no presencial
Designing tasks
Teaching-learning process
No presential teaching
Online adgang:http://hdl.handle.net/10835/861
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i19.1337
  • Beholdninger
  • Beskrivelse
  • Lignende værker
  • Medarbejdervisning

Internet

http://hdl.handle.net/10835/861
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i19.1337

Lignende værker

  • El papel de la dificultad de las tareas en la motivación y educación matemática.
    af: Fernández Palenzuela, Pedro José
    Udgivet: (2021)
  • Regulatory teaching and self-regulated learning in college students: confirmatory validation study of the IATLP scales.
    af: Fuente Arias, Jesús de la, et al.
    Udgivet: (2012)
  • Learning teaching. Aguidebook for english language teachers
    af: Scrivener, Jim
  • Facilitating Students’ Learning with Hybrid Instruction: A Comparison among four learning styles.
    af: Wichadee, Saovapa
    Udgivet: (2013)
  • Solving Power Balance Problems in Single-Traction Tractors Using PTractor Plus 1.1, a Possible Learning Aid for Students of Agricultural Engineering
    af: Gómez Galán, Marta, et al.
    Udgivet: (2023)

Søgemuligheder

  • Søg Historie
  • Udvidet søgning

Find flere

  • Gennemse kataloget

Har du brug for hjælp?

  • Søgetips
  • Spørg en bibliotekar
  • FAQ’er