Hoppa till innehåll
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avancerad
  • El papel de la reflexión en el...
  • Hänvisa
  • Textmeddelande
  • Skicka per e-post
  • Skriv ut
  • Exportera posten
    • Exportera till: RefWorks
    • Exportera till: EndNoteWeb
    • Exportera till: EndNote
  • Permanent länk
El papel de la reflexión en el diseño de tareas dirigidas al aprendizaje de los estudiantes en la enseñanza no presencial

El papel de la reflexión en el diseño de tareas dirigidas al aprendizaje de los estudiantes en la enseñanza no presencial

Bibliografiska uppgifter
Huvudupphovsman: Blanco Hernández, Sahara María
Materialtyp: info:eu-repo/semantics/article
Språk:Spanish / Castilian
Publicerad: Universidad de Almería 2012
Ämnen:
Diseño de tareas
Proceso de enseñanza-aprendizaje
Enseñanza no presencial
Designing tasks
Teaching-learning process
No presential teaching
Länkar:http://hdl.handle.net/10835/861
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i19.1337
  • Beståndsuppgifter
  • Beskrivning
  • Liknande verk
  • Katalogiseringsuppgifter

Internet

http://hdl.handle.net/10835/861
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i19.1337

Liknande verk

  • El papel de la dificultad de las tareas en la motivación y educación matemática.
    av: Fernández Palenzuela, Pedro José
    Publicerad: (2021)
  • Regulatory teaching and self-regulated learning in college students: confirmatory validation study of the IATLP scales.
    av: Fuente Arias, Jesús de la, et al.
    Publicerad: (2012)
  • Learning teaching. Aguidebook for english language teachers
    av: Scrivener, Jim
  • Facilitating Students’ Learning with Hybrid Instruction: A Comparison among four learning styles.
    av: Wichadee, Saovapa
    Publicerad: (2013)
  • Solving Power Balance Problems in Single-Traction Tractors Using PTractor Plus 1.1, a Possible Learning Aid for Students of Agricultural Engineering
    av: Gómez Galán, Marta, et al.
    Publicerad: (2023)

Sökalternativ

  • Sökhistorik
  • Avancerad sökning

Sök mera

  • Bläddra i katalogen

Behöver du hjälp?

  • Söktips
  • Fråga biblioteket
  • Vanliga frågor