Saltar al contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • Self-efficacy, gender and trai...
  • Citar
  • Describir
  • Enviar este por Correo electrónico
  • Imprimir
  • Exportar Registro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enlace Permanente
Self-efficacy, gender and trait anxiety as moderators of test anxiety.

Self-efficacy, gender and trait anxiety as moderators of test anxiety.

Detalles Bibliográficos
Autor principal: Onyeizugbo, Euckay U.
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Lenguaje:English
Publicado: Universidad de Almería 2012
Materias:
Self-efficacy
Trait anxiety
Gender
Test anxiety
University students
Auto-eficacia
Sexo
Ansiedad ante exámenes
Rasgo de ansiedad
Estudiantes universitarios
Acceso en línea:http://hdl.handle.net/10835/865
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i20.1377
  • Existencias
  • Descripción
  • Ejemplares similares
  • Vista Equipo

Internet

http://hdl.handle.net/10835/865
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i20.1377

Ejemplares similares

  • Relations among Engagement, Self-Efficacy, and Anxiety in Mathematics among Omani Students
    por: Abu-Hilal, Maher M., et al.
    Publicado: (2020)
  • Levels of Somatic Anxiety, Cognitive Anxiety, and Self-Efficacy in University Athletes from a Spanish Public University and Their Relationship with Basic Psychological Needs
    por: Mercader Rubio, Isabel María, et al.
    Publicado: (2023)
  • Understanding adolescents’ moral stance on examination malpractice through the lenses of parenting styles, test anxiety, and their academic self-efficacy
    por: Chinaza Nwosu, Kingsley, et al.
    Publicado: (2020)
  • Relationships between state and trait anxiety whit verbal and graphic creativity in students in compulsory Secondary Education
    por: Sanz de Acedo-Baquedano, María Teresa, et al.
    Publicado: (2013)
  • Introducing National Test in Swedish Primary Education: Implications for Test Anxiety
    por: Nyroos, Mikaela, et al.
    Publicado: (2011)

Opciones de búsqueda

  • Historial de Búsqueda
  • Búsqueda Avanzada

Buscar Más

  • Revisar el Catálogo

¿Necesita Ayuda?

  • Consejos de búsqueda
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes