Saltar ao contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • Internal and External Regulati...
  • Citar
  • Text this
  • Enviar este rexistro por email
  • Imprimir
  • Exportar rexistro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Permanent link
Internal and External Regulation to Support Knowledge Construction and Convergence in Computer Supported Collaborative Learning (CSCL)

Internal and External Regulation to Support Knowledge Construction and Convergence in Computer Supported Collaborative Learning (CSCL)

Detalles Bibliográficos
Main Authors: Lambropoulous, Niki, Romero, Margarida
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Idioma:English
Publicado: Universidad de Almería 2012
Subjects:
Collaborative learning
Computer sopported collaborative learning (CSCL)
Knowledge construction
Computer learning environment (CLE)
Aprendizaje colaborativo asistido por ordenador (ACAO)
Entorno virtual de aprendizaje (EVA)
Acceso en liña:http://hdl.handle.net/10835/879
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i23.1439
  • Existencias
  • Descripción
  • Títulos similares
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/879
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i23.1439

Títulos similares

  • Effects of feeding back the motivation of a collaboratively learning group
    por: Schoor, Cornelia, et al.
    Publicado: (2014)
  • Effects of collaborative musical theater on the developement of social competence.
    por: Pérez-Aldeguer, Santiago
    Publicado: (2013)
  • Web 2.0 en la docencia universitaria: aprendizaje colaborativo a través de la tecnología
    por: Flores Alarcia, Óscar, et al.
    Publicado: (2012)
  • A metacognitive approach to pair programming: influence on metacognitive awareness
    por: Breed, Betty, et al.
    Publicado: (2014)
  • Strengthening of reasoning levels in higher education students through the use of learning strategies (problem-based learning and collaborative learning) using ict’s
    por: Rodriguez Mendoza, Brigitte J., et al.
    Publicado: (2018)

Opciones de procura

  • Historial de Procuras
  • Procura avanzada

Buscar Máis

  • Revisar o catálogo

Necesita Axuda?

  • Consello de procura
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes