Pular para o conteúdo
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avançada
  • Organization of university lev...
  • Citar
  • Enviar por SMS
  • Enviar por e-mail
  • Imprimir
  • Exportar registro
    • Exportar para RefWorks
    • Exportar para EndNoteWeb
    • Exportar para EndNote
  • Link permanente
Organization of university level guidance in the European Higher Education Area: the school orientation zone.

Organization of university level guidance in the European Higher Education Area: the school orientation zone.

Detalhes bibliográficos
Principais autores: Villena Martínez, Mª Dolores, Muñoz García, Antonio, Polo Sánchez, Tamara, Jiménez Rodríguez, Jorge
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Idioma:English
Publicado em: Universidad de Almería. 2012
Assuntos:
Orientación
Tutoría
Espacio Europeo de Educación Superior
Profesores universitarios
Estudiantes universitarios
Guidance
Tutorship
European Space for Higher Education
University students
Professors
Acesso em linha:http://hdl.handle.net/10835/924
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i22.1452
  • Itens
  • Descrição
  • Registros relacionados
  • Registro fonte

Internet

http://hdl.handle.net/10835/924
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v8i22.1452

Registros relacionados

  • Dimensions for evaluating university quality in the European Space for Higher Education.
    por: González López, Ignacio
    Publicado em: (2012)
  • Specific Competencies in Social Work Higher Education in the Framework of the European Higher Education Area: The Perception of Future Professionals in the Spanish Context
    por: Carrión Martínez, José Juan, et al.
    Publicado em: (2024)
  • La reflexividad como competencia transversal en los estudios de psicología: límites y posibilidades en los entornos virtuales
    por: San Martín Martínez, Conchi, et al.
    Publicado em: (2012)
  • University professors' perceived state of health and stress in relation to teaching schedules
    por: Cladellas Pros, Ramón, et al.
    Publicado em: (2012)
  • The vocational guidance research database: a scientometric approach.
    por: Flores Buils, Raquel, et al.
    Publicado em: (2012)

Opções de Busca

  • Histórico de buscas
  • Busca Avançada

Encontrar Mais

  • Navegar o acervo

Precisa de ajuda?

  • Dicas de Busca
  • Serviço de Referência
  • Perguntas Frequentes