Anar al contingut
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avançada
  • Una propuesta metodológica par...
  • Citar
  • Enviar aquest missatge de text
  • Enviar per correu electrònic aquest
  • Imprimir
  • Exportar registre
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enllaç permanent
Una propuesta metodológica para la enseñanza-aprendizaje en lecto-escritura en educación inclusiva

Una propuesta metodológica para la enseñanza-aprendizaje en lecto-escritura en educación inclusiva

Veure altres versions (1)
Dades bibliogràfiques
Altres autors: Pulla Correa, Digna (coautora), Pasato Vele, Sonia (coautora), Pérez Idrovo, Susana (coautora)
Format: Thesis Llibre
Idioma:Spanish
Matèries:
Proyecto educativo
Lectura oral
Tesis en psicologia
  • Fons
  • Descripció
  • Altra versió (1)
  • Ítems similars
  • Visualització del personal
Mostrar 1 - 1 resultats de 1
Veure totes les versions (2)
Search Result 1
Una propuesta metodológica para la enseñanza-aprendizaje en lecto-escritura en educación inclusiva
Una propuesta metodológica para la enseñanza-aprendizaje en lecto-escritura en educación inclusiva
per Pulla Correa, Digna, Pasato Vele, Sonia, Pérez Idrovo, Susana
Publicat 2014
Obtenir text complet
bachelorThesis
Veure totes les versions (2)

Ítems similars

  • Propuesta metodológica alternativa para la lecto-escritura a través del periódico
  • Influencia del lenguaje egocéntrico en el aprendizaje de la lecto-escritura
  • Carencia afectiva y su incidencia en el aprendizaje de la lecto-escritura
    per: Tocto Tocto, Nancy Elizabeth
  • Una propuesta metodológica para la enseñanza-aprendizaje en lecto-escritura en educación inclusiva
    per: Pulla Correa, Digna, et al.
    Publicat: (2014)
  • Déficit de orientación espacio temporal y su incidencia en el aprendizaje de la lecto escritura

Opcions de cerca

  • Historial de cerca
  • Cerca avançada

Trobar-ne més

  • Explorar el catàleg

Necessites ajuda?

  • Consells de cerca
  • Pregunteu al bibliotecari
  • FAQs