Joan edukira
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Aurreratua
  • Self-assessment: theoretical a...
  • Erreferentzia bihurtu
  • SMS
  • Bidali
  • Imprimir
  • Erregistroa esportatu
    • Nora RefWorks
    • Nora EndNoteWeb
    • Nora EndNote
  • Permanent link
Self-assessment: theoretical and practical connotations, when it happens, how is it acquired and what to do to develop it in our students.

Self-assessment: theoretical and practical connotations, when it happens, how is it acquired and what to do to develop it in our students.

Xehetasun bibliografikoak
Egile Nagusiak: Panadero, Ernesto, Alonso Tapia, Jesús
Formatua: info:eu-repo/semantics/article
Hizkuntza:English
Argitaratua: Universidad de Almería 2013
Gaiak:
Self-assessment
Self-regulation
Formative assessment
Rubrics
Scripts
Assessment criteria
Autoevaluación
Autorregulación
Evaluación formativa
Rúbricas
Guiones de evaluación
Criterios de evaluación
Sarrera elektronikoa:http://hdl.handle.net/10835/2562
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.30.12200
  • Aleari buruzko argibideak
  • Deskribapena
  • Antzeko izenburuak
  • MARC erregistroa

Internet

http://hdl.handle.net/10835/2562
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.30.12200

Antzeko izenburuak

  • Evaluar para contribuir a la autorregulación del aprendizaje
    nork: Álvarez Valdivia, Ibis M.
    Argitaratua: (2012)
  • Predicting students’ academic achievement: contributions of perceptions of classroom assessment tasks and motivated learning strategies
    nork: Alkharusi, Hussain
    Argitaratua: (2017)
  • Fostering self-regulated learning in an assessment situation.
    nork: Rochera Villach, María José, et al.
    Argitaratua: (2012)
  • Evapromes an assessment scale for metacognitive processes in writing
    nork: Jiménez Rodríguez, Virginia, et al.
    Argitaratua: (2016)
  • Un enfoque dinámico en la evaluación de metaconocimientos sobre la comprensión de textos.
    nork: Navarro Hidalgo, Juan José, et al.
    Argitaratua: (2012)

Bilaketa aukerak

  • Bilaketaren historia
  • Bilaketa aurreratua

Gehiago bilatu

  • Katalogoa arakatu

Laguntza behar al duzu?

  • Bilaketa egiteko aholkuak
  • Galdetu liburuzainari
  • FAQ