Léim chuig an ábhar
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
CASTA
  • The Specificity of Creativity:...
  • Luaigh é seo
  • Seol mar théacs é seo
  • Seol é seo mar r-phost
  • Priontáil
  • Easpórtáil taifead
    • Easpórtáil chuig RefWorks
    • Easpórtáil chuig EndNoteWeb
    • Easpórtáil chuig EndNote
  • Buan-nasc
The Specificity of Creativity: Figurative and Scientific

The Specificity of Creativity: Figurative and Scientific

Sonraí bibleagrafaíochta
Príomhchruthaitheoirí: Bernal, Ana, Esparza, Javier, Ruiz, María José, Ferrando, Mercedes, Sainz, Marta
Formáid: info:eu-repo/semantics/article
Teanga:English
Foilsithe / Cruthaithe: Universidad de Almería 2018
Ábhair:
Specificity of Creativity
Scientific Creativity
Torrance Test
Divergent Thinking
Especificidad de la creatividad
Creatividad científica
Test de torrance
Pensamiento divergente
Rochtain ar líne:http://hdl.handle.net/10835/5495
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.43.16094
  • Stoc
  • Cur síos
  • Míreanna comhchosúla
  • Amharc foirne

Ar líne

http://hdl.handle.net/10835/5495
http://dx.doi.org/10.14204/ejrep.43.16094

Míreanna comhchosúla

  • Intelligence and scientific-creative thinking: their convergence in the explanation of students' academic performance
    de réir: Ruíz, María José, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2015)
  • Divergent explanatory production: The relationship between resilience and creativity
    de réir: Sánchez Hernández, Óscar, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2016)
  • Análisis de las relaciones entre creatividad y altas capacidades en primaria y secundaria
    de réir: Marugán de Miguelsanz, Montserrat, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2013)
  • Openness is not the only defining feature of students with higher creative potential
    de réir: Ruiz Melero, María José, et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2020)
  • Validation of the domains of creativity scale for Nigerian preservice science, technology, and mathematics teachers
    de réir: Awofala, Adeneye O. A., et al.
    Foilsithe / Cruthaithe: (2015)

Roghanna cuardaigh

  • Stair cuardach
  • Cuardach Casta

Aimsigh tuilleadh

  • Brabhsáil an chatalóg

Cabhair uait?

  • Leideanna cuardaigh
  • Cuir ceist ar leabharlannaí
  • CCanna