Saltar al contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • An evaluation of opinions conc...
  • Citar
  • Describir
  • Enviar este por Correo electrónico
  • Imprimir
  • Exportar Registro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Enlace Permanente
An evaluation of opinions concerning immigration and multiculturality in the School for Teacher Training.

An evaluation of opinions concerning immigration and multiculturality in the School for Teacher Training.

Detalles Bibliográficos
Autores principales: León del Barco, Benito, Mira, Antonio R., Gómez Carroza, Teresa
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Lenguaje:English
Publicado: Universidad de Almería 2012
Materias:
Assessment
Attitudes towards immigration
Immigrants
Teachers
Evaluación
Prejuicio étnico
Inmigrantes
Actitudes
Estudiantes
Maestros
Acceso en línea:http://hdl.handle.net/10835/593
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v5i12.1271
  • Existencias
  • Descripción
  • Ejemplares similares
  • Vista Equipo

Internet

http://hdl.handle.net/10835/593
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v5i12.1271

Ejemplares similares

  • Latino immigrant students in Spain: potecial poly-victims and shool underachievers
    por: Cerdeño, Luis F., et al.
    Publicado: (2016)
  • Immigration and gender as differentiating elements in the motivation and strategies of Spanish secondary students
    por: Suarez, José Manuel, et al.
    Publicado: (2017)
  • The Role of L2 and Cultural Mediation in the Inclusion of Immigrant Students in Italian Schools
    por: Chiofalo, Tommasa Agnese, et al.
    Publicado: (2020)
  • What Attitudes Toward Refugees Do Future European Teachers Have? A Comparative Analysis between France and Spain
    por: Soriano Ayala, Encarnación, et al.
    Publicado: (2020)
  • The Socio-Educational Adaptation of Secondary School Migrant Students in Sicily: Migrant Generation, School Linguistic Mediation and Teacher Proactivity Factors
    por: Carrión-Martínez, José Juan, et al.
    Publicado: (2021)

Opciones de búsqueda

  • Historial de Búsqueda
  • Búsqueda Avanzada

Buscar Más

  • Revisar el Catálogo

¿Necesita Ayuda?

  • Consejos de búsqueda
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes