Saltar ao contenido
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Avanzado
  • The influence of new technolog...
  • Citar
  • Text this
  • Enviar este rexistro por email
  • Imprimir
  • Exportar rexistro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
  • Permanent link
The influence of new technologies on learning and attitudes in mathematics in secondary students

The influence of new technologies on learning and attitudes in mathematics in secondary students

Detalles Bibliográficos
Main Authors: García, María M., Romero, Isabel M.
Formato: info:eu-repo/semantics/article
Idioma:English
Publicado: Universidad de Almería 2012
Subjects:
ICT
Mathematics
Attitudes
Learning
Competencies
Secondary education
TIC
Matemáticas
Actitudes
Aprendizaje
Competencias
Educación secundaria
Acceso en liña:http://hdl.handle.net/10835/715
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i17.1346
  • Existencias
  • Descripción
  • Títulos similares
  • Staff View

Internet

http://hdl.handle.net/10835/715
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i17.1346

Títulos similares

  • Attitudes towards mathematics at secondary level: development and structural validation of the scale for assessing attitudes towards mathematics in secondary education (SATMAS)
    por: Yañez-Marquina, Lara, et al.
    Publicado: (2017)
  • Motivation through information and communication technology use in secondary students
    por: Díaz de la Fuente, Fátima
    Publicado: (2019)
  • Learning processes in pre-service teacher training for secondary school mathematics teachers
    por: Gómez, Pedro
    Publicado: (2012)
  • Identification of Variables that Predict Teachers’ Attitudes toward ICT in Higher Education for Teaching and Research: A Study with Regression
    por: Guillén Gámez, Francisco David, et al.
    Publicado: (2020)
  • Uso de GeoGebra para mejorar las actitudes del alumnado hacia las matemáticas
    por: Gómez Águila, Agustín
    Publicado: (2022)

Opciones de procura

  • Historial de Procuras
  • Procura avanzada

Buscar Máis

  • Revisar o catálogo

Necesita Axuda?

  • Consello de procura
  • Consulte a un Bibliotecario
  • Preguntas Frecuentes