Continuous assessment in a large group of psychology undegraduates
Auteurs principaux: | Clariana I Muntada, Mercè, Gotzens Busquets, Concepción, Badía Martín, María del Mar |
---|---|
Format: | info:eu-repo/semantics/article |
Langue: | English |
Publié: |
Universidad de Almería
2012
|
Sujets: | |
Accès en ligne: | http://hdl.handle.net/10835/848 http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i23.1429 |
Documents similaires
-
Elaboración de contenidos para el aula o fuera de ella como respuesta a las necesidades educativas del alumnado de educación primaria
par: Uria-Triguero, A. (Ariadne), et autres
Publié: (2023) -
Nutrient Extraction in Pansy Fertigated with Pure, Diluted, Depurated and Phytodepurated Leachates from Municipal Solid Waste
par: Plaza, Blanca María, et autres
Publié: (2020) -
Límites del contenido del convenio colectivo laboral: lesión grave al interés de terceros
par: Verdú Martínez, Selene T.
Publié: (2019) -
An Empirical Analysis of the Impact of Continuous Assessment on the Final Exam Mark
par: Morales Giraldo, María Encarnación, et autres
Publié: (2022) -
Pedagogical knowledge of numbers and operations: an international comparison
par: Gutiérrez Gutiérrez, Araceli, et autres
Publié: (2015)