Neidio i'r cynnwys
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Uwch
  • Continuous assessment in a lar...
  • Dyfynnu hwn
  • Anfonwch hwn fel neges destun
  • E-bostio hwn
  • Argraffu
  • Allforio Cofnod
    • Allforio i RefWorks
    • Allforio i EndNoteWeb
    • Allforio i EndNote
  • Permanent link
Continuous assessment in a large group of psychology undegraduates

Continuous assessment in a large group of psychology undegraduates

Manylion Llyfryddiaeth
Prif Awduron: Clariana I Muntada, Mercè, Gotzens Busquets, Concepción, Badía Martín, María del Mar
Fformat: info:eu-repo/semantics/article
Iaith:English
Cyhoeddwyd: Universidad de Almería 2012
Pynciau:
Continuous assessment
Declarative content
Procedural content
Case study
Academic procrastination
Evaluación continua
Contenido declarativo
Contenido procedimental
Estudio de casos
Procrastinación académica
Mynediad Ar-lein:http://hdl.handle.net/10835/848
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i23.1429
  • Daliadau
  • Disgrifiad
  • Eitemau Tebyg
  • Dangos Staff

Rhyngrwyd

http://hdl.handle.net/10835/848
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v9i23.1429

Eitemau Tebyg

  • Elaboración de contenidos para el aula o fuera de ella como respuesta a las necesidades educativas del alumnado de educación primaria
    gan: Uria-Triguero, A. (Ariadne), et al.
    Cyhoeddwyd: (2023)
  • Nutrient Extraction in Pansy Fertigated with Pure, Diluted, Depurated and Phytodepurated Leachates from Municipal Solid Waste
    gan: Plaza, Blanca María, et al.
    Cyhoeddwyd: (2020)
  • Límites del contenido del convenio colectivo laboral: lesión grave al interés de terceros
    gan: Verdú Martínez, Selene T.
    Cyhoeddwyd: (2019)
  • An Empirical Analysis of the Impact of Continuous Assessment on the Final Exam Mark
    gan: Morales Giraldo, María Encarnación, et al.
    Cyhoeddwyd: (2022)
  • Pedagogical knowledge of numbers and operations: an international comparison
    gan: Gutiérrez Gutiérrez, Araceli, et al.
    Cyhoeddwyd: (2015)

Opsiynau Chwilio

  • Hanes Chwilio
  • Chwiliad Uwch

Canfod Mwy

  • Pori'r Catalog

Angen Help?

  • Awgrymiadau Chwilio
  • Gofynnwch i Lyfrgellydd
  • Cwestiynau Cyffredin