Joan edukira
VuFind
    • English
    • Deutsch
    • Español
    • Français
    • Italiano
    • 日本語
    • Nederlands
    • Português
    • Português (Brasil)
    • 中文(简体)
    • 中文(繁體)
    • Türkçe
    • עברית
    • Gaeilge
    • Cymraeg
    • Ελληνικά
    • Català
    • Euskara
    • Русский
    • Čeština
    • Suomi
    • Svenska
    • polski
    • Dansk
    • slovenščina
    • اللغة العربية
    • বাংলা
    • Galego
    • Tiếng Việt
    • Hrvatski
    • हिंदी
    • Հայերէն
    • Українська
  • EBSCO Discovery Service
Aurreratua
  • El papel de la reflexión en el...
  • Erreferentzia bihurtu
  • SMS
  • Bidali
  • Imprimir
  • Erregistroa esportatu
    • Nora RefWorks
    • Nora EndNoteWeb
    • Nora EndNote
  • Permanent link
El papel de la reflexión en el diseño de tareas dirigidas al aprendizaje de los estudiantes en la enseñanza no presencial

El papel de la reflexión en el diseño de tareas dirigidas al aprendizaje de los estudiantes en la enseñanza no presencial

Xehetasun bibliografikoak
Egile nagusia: Blanco Hernández, Sahara María
Formatua: info:eu-repo/semantics/article
Hizkuntza:Spanish / Castilian
Argitaratua: Universidad de Almería 2012
Gaiak:
Diseño de tareas
Proceso de enseñanza-aprendizaje
Enseñanza no presencial
Designing tasks
Teaching-learning process
No presential teaching
Sarrera elektronikoa:http://hdl.handle.net/10835/861
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i19.1337
  • Aleari buruzko argibideak
  • Deskribapena
  • Antzeko izenburuak
  • MARC erregistroa

Internet

http://hdl.handle.net/10835/861
http://dx.doi.org/10.25115/ejrep.v7i19.1337

Antzeko izenburuak

  • El papel de la dificultad de las tareas en la motivación y educación matemática.
    nork: Fernández Palenzuela, Pedro José
    Argitaratua: (2021)
  • Regulatory teaching and self-regulated learning in college students: confirmatory validation study of the IATLP scales.
    nork: Fuente Arias, Jesús de la, et al.
    Argitaratua: (2012)
  • Learning teaching. Aguidebook for english language teachers
    nork: Scrivener, Jim
  • Facilitating Students’ Learning with Hybrid Instruction: A Comparison among four learning styles.
    nork: Wichadee, Saovapa
    Argitaratua: (2013)
  • Solving Power Balance Problems in Single-Traction Tractors Using PTractor Plus 1.1, a Possible Learning Aid for Students of Agricultural Engineering
    nork: Gómez Galán, Marta, et al.
    Argitaratua: (2023)

Bilaketa aukerak

  • Bilaketaren historia
  • Bilaketa aurreratua

Gehiago bilatu

  • Katalogoa arakatu

Laguntza behar al duzu?

  • Bilaketa egiteko aholkuak
  • Galdetu liburuzainari
  • FAQ